مزایای داشتن سایت های فروشگاهی برای کسب و کارها:
ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای باید از نظر بصری به اندازه کافی جذاب باشد تا بازدیدکنندگان را متقاعد کند که محصول شما را خریداری کنند. همچنین، ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای شما باید به روز شده و بدون اشکال باشد تا بازدیدکنندگان یک تجربه خوب از سایت شما داشته باشند. در اینجا شما را مزایای ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای آشنا خواهیم شد.
در اینجا لیستی از مزیت های ساخت سایت های فروشگاهی آورده شده است:
-
افزایش اعتماد مشتری یکی از مزایای ساخت سایت های فروشگاهی است
اساساً، یک وب سایت فروشگاهی با رایط کاربری خوب و طراحی زیبا، دارای عملکرد عالی و غنی از اطلاعات، اعتماد مشتریان و کاربران شما را افزایش می دهد. زیرا مشتریان شما ناخودآگاه تصور می کنند که از آنجایی که شما به خوبی از وب سایت خود مراقبت می کنید، پس محصولات خوبی هم برای انها فراهم می اورید تا انها بتوانند از بهترین ها استفاده کنند.
-
سهولت و راحتی خرید یکی از دیگر از دلایل ساخت سایت های فروشگاهی است
محبوبیت وب سایت های تجارت الکترونیک در سال های اخیر بخصوص بخاطر وضعیت کرونا افزایش یافته است و خرید اینترنتی بین مردم رایج شده است. اساساً تجارت الکترونیک به دلیل سهولت و راحتی به یکی از محبوب ترین روش های خرید تبدیل شده است. ساخت سایت های فروشگاهی به مردم این امکان را می دهند که با چند کلیک محصولات را از خانه خود خریداری کنند. همچنین این روش سریع و کاربرپسند با قابلیت انتقال وجه به صورت آنلاین است که پرداخت را نیز آسان می کند. ساخت سایت های فروشگاهی تجربه خرید را برای مشتریان بهتر می کند.
-
ساخت سایت های فروشگاهی به شما در شناخت عادات خرج کردن مشتریان کمک می کند
یکی از مزایای شگفت انگیز ساخت سایت های فروشگاهی این است که به شما کمک می کند تا به طور مداوم عادات خرج کردن مشتریان خود را مشاهده کنید. اساسا، شما می توانید از این دانش برای دانستن نیازهای مشتریان خود استفاده کنید و با نیازهای آنها سازگار شوید. برآوردن نیازهای مشتری به طور مستمر باعث ارتقای یک رابطه مستمر می شود. این رابطه شما را با آنها تقویت می کند و باعث وفاداری مشتریان به شما می شود.
-
با ساخت سایت های فروشگاهی می توانید در سطح جهانی فروش داشته باشید
برخلاف فروشگاه های فیزیکی، وب سایت های فروشگاهی محدود به یک منطقه جغرافیایی خاصی نیستند. داشتن یک وب سایت فروشگاهی به شما کمک می کند تا محصولات و خدمات خود را در سطح جهانی بفروشید. اساساً این امر فروش شما را افزایش می دهد زیرا مشتریان در سراسر جهان می توانند تنها در چند ساعت از کسب و کار شما خرید کنند.
-
ساخت سایت های فروشگاهی به شما در درک بهتر و بیشتر مشتریانتان کمک می کند
زمانی که یک فروشگاه فیزیکی دارید، پیدا کردن مشتری برای کسب و کارتان می تواند کمی سخت باشد. ولی زمانیکه زمانی که شما یک وبسایت فروشگاهی حرفه ای دارید، این مسئله مطرح نیست. اساساً به شما این امکان را می دهد که داده های واقعی را در مورد مشتریان خود جمع آوری کنید و در نتیجه به شما در درک بهتر آنها کمک می کند. این به شما امکان می دهد تا یک شخصیت مشتری دقیق برای کسب و کار خود ایجاد کنید.
اساساً، یک فروشگاه تجارت الکترونیک به شما امکان می دهد از تمایلات خرید مشتریان خود مطلع شوید. آنها بیشتر به چه محصولاتی علاقه دارند؟ احتمال خرید چه اقلامی وجود دارد؟ چه چیزی آنها را تحریک می کند؟ شما می توانید از بینش این اطلاعات برای فروش بهتر به مشتریان خود استفاده کنید.
-
بعد از ساخت سایت های فروشگاهی همییشه مشتری خواهید داشت.
یکی دیگر از مزایای عمده ای است که ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای به شما ارائه می دهد این است که کسب و کار شما در تمام طول روز باز است و هیچ تعطیلی روی فروش شما تاثر ندارد چه بسا که فروش بیشتری هم داشته باشید! چون 24 ساعته و 7 روز هفته محصولات شما در دسترس دیگران قرار دارد و می توانند محصولات شما را در هر زمانی از روز خریداری کنند.
-
با ساخت سایت های فروشگاهی می توانید دز خیلی از هزینه های خود صرفه جویی کنید
ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای مطمئناً برای شما درآمد بیشتری خواهد داشت و این اساساً این به این دلیل است که یک سیستم مدیریت مبتنی بر وب قادر است مدیریت موجودی را خودکار کند. این امر هزینه های عملیاتی مرتبط با آن را کاهش می دهد.
-
با ساخت سایت های فروشگاهی برند شما بیشتر شناخته می شود
وب سایت های فروشگاهی همچنین به ایجاد آگاهی بیشتر برای تصویر برند شما در چشم انداز آنلاین کمک می کنند. هر چقدر که روی سئو سایتتان بیشتر کار کنید، موتورهای جستجو می توانند آنها را فهرست کرده و سایت شما را بر اساس آن رتبه بندی کنند.
مهمتر از آن، شما باید از کلمات کلیدی خوبی در محتوای خود استفاده کنید که از قبل برای مخاطبان هدف شما بهینه شده است. کلمات کلیدی همان چیزی هستند که ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کند و بازدیدکنندگان بیشتری را به آن می آورد. همانطور که سایت شما اطلاعات بیشتری را با کلمات کلیدی مناسب دریافت می کند، مردم از تصویر برند آگاه تر می شوند.
-
با ساخت سایت های فروشگاهی راه های ارتباطی بیشتری را برای مشتریان خود فراهم خواهید کرد
ساخت سایت های فروشگاهی به مشتریان شما این امکان را می دهند که اطلاعات کافی در مورد فروشگاه و محصولات شما به دست آورند. از نظرات مشتریان گرفته تا رتبه بندی و توضیحات محصول، یک سایت تجارت الکترونیکی مشتریان شما را در جریان قرار می دهد. اما در یک فروشگاه فیزیکی این امکان وجود ندارد. چون همه کارکنان دانش کافی در مورد هر محصول در فروشگاه ندارند. ولی طراحی وبسایت فروشگاهی اطلاعات اضافی را به مشتریان شما ارائه می دهند.
-
طراحی وبسایت فروشگاهی هزینه کمتری از یک فروشگاه فیزیکی دارد
راه اندازی و طراحی وبسایت فروشگاهی به هزینه های راه اندازی یک فروشگاه واقعی نیاز ندارد. به عنوان مثال، شما نیازی به پرداخت هزینه اجاره یا سایر صورتحساب های استفاده از ساختمان ندارید. اگرچه راه اندازی و طراحی وبسایت فروشگاهی ممکن است هزینه اولیه داشته باشد، اما ارزشمند است و در دراز مدت نسبت به فروشگاه های فیزیکی مقرون به صرفه تر و سرمایه گذاری بلند مدت است.
-
در طراحی وبسایت فروشگاهی می توان روش های پرداخت مختلفی را برای مشتریان ارائه داد
مشتریان هنگام پرداخت هزینه سفارشات خود، شخصی سازی را دوست دارند. اساساً، بازارهای تجارت الکترونیک به خریداران این فرصت را می دهند که از بین روش های پرداخت چندگانه یکی را انتخاب کنند. روشهای پرداخت آنلاین میتواند شامل پرداخت آنلاین، تحویل پول در محل، استفاده از کارت اعتباری یا نقدی و غیره باشد. در واقع مجبور نیستید یک مشتری بالقوه را به دلیل عدم روش پرداختی که مد نظرش است دست بدهید.
-
با طراحی وبسایت فروشگاهی در زمان خود صرفه جویی خواهید کرد
بدون شک، فروش از طریق یک وب سایت خیلی کمتر از فروشگاه های فیزیکی وقت می گیرد. در واقع فروش به مشتریان از طریق طراحی وبسایت فروشگاهی نسبت به فروش در فروشگاه های فیزیکی آسان تر و در زمان صرفه جویی می شود. سایت شما باید به مشتریان این امکان را بدهد که به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کرده و خرید کنند. در نهایت، ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای شما باید توسط متخصصان انجام شود.
-
ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای باعث افزایش فروش سایت شما می شود
یک وب سایت تجارت الکترونیکی که به خوبی طراحی شده باشد باید این توانایی را داشته باشد که مشتریان شما را به خرید اقلام اضافی یا ارتقای موثر خریدشان تشویق کند. به عبارت ساده، این بدان معنی است که باید بتواند خریداران را متقاعد کند که محصولات شما را بیشتر خریداری کنند. این باید آنها را برای چیزهای بیشتر بخواهد.
-
طراحی وبسایت فروشگاهی می تواند متناسب با کسب و کار شما طراحی شود
کار با طراحان وب متخصص به این معنی است که شما فرصتی برای ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای سفارشی دارید. از این رو، وب سایت سفارشی شما کاملاً متناسب با نوع کسب و کار شما طراحی خواهد شد. مزایای یک وب سایت سفارشی بی پایان است. اساساً به شما این امکان را می دهد که استراتژی و ویژگی های چشم نواز و مزایای کسب و کار خود را که باید در فروشگاه دیجیتال خود برجسته کنید، تعیین کنید. همچنین، یک وبسایت سفارشیسازی شده به شما این امکان را میدهد که لوگوی کسبوکارتان و سایر نمادهای برند منحصربهفرد را به شیوهای که برای کسب و کار شما بهترین است، تبلیغ کنید.
-
طراحی وبسایت فروشگاهی به حرفه ای شدن کسب و کار شما کمک می کند
کسب و کار شما باید حرفه ای بودن را در همه جنبه ها حفظ کند. این به این دلیل است که حرفه ای بودن و ثبات برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان شما مهم است. یک وب سایت تجارت الکترونیک که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، تضمین می شود که بهترین کسب و کار شما را به نمایش بگذارد. این پیام خوبی برای مشتریان شما ارسال می کند.
-
با سئو کردن بعد از طراحی وبسایت فروشگاهی فروش خود را افزایش خواهید داد
بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بخش اساسی ساخت یک وب سایت و قرار دادن آن در رتبه بندی مناسب در موتورهای جستجو است. اساساً بعد از طراحی وبسایت فروشگاهی و سئو کردن آن سایت شما رتبه خوبی خواهد گرفت و بازدیدکنندگان جدیدی که مشتریان بالقوه شما خواهند بود جذب می کند. مشتریان بیشتر به معنای فروش بیشتر برای کسب و کار شماست.
- وردپرس به شما امکان می دهد برای فروشگاه خود وب سایت چند زبانه ایجاد کنید:
این یکی دیگر از عوامل شگفت انگیز برای کاربران وردپرس است. این CMS به شما اجازه می دهد تا یک سایت دو زبانه یا سایت چند زبانه به نزدیک به ۷۰ زبان مختلف ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که افزونه Polylang، Weglot یا WPML را نصب کنید یا از TranslatePress استفاده کنید تا به راحتی کل وب سایت وردپرس خود را از جمله پست ها، صفحات، برچسب ها، دسته ها را به هر تعداد زبانی که دوست دارید ترجمه کنید. با ایجاد سایت دو زبانه وردپرس ، سایت چند زبانه وردپرس می توانید فعالیت ها و خدمات و محصولات شما را به صورت بین المللی به دیگران نمایش دهید.
انواع طراحی سایت های فروشگاهی :
امکان طراحی انواع طراحی سایت های فروشگاهی در تمامی زمینه ها و برای همه کسب و کارها وجود دارد و از این بابت هیچ محدودیتی وجود ندارد:
انواع طراحی سایت های فروشگاهی که می توان ساخت عبارتند از:
- انواع طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه پزشکی
- انواع طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه استارت آپ ها
- انواع طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه صنایع
- انواع طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه مواد غذایی
- انواع طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه صنایع خودروسازی
- انواع طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه صنایع خانگی و تزئیینی
- انواع طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه طلا و جواهرات
- طراحی سایت های فروشگاهی در زمینه لوازم ورزشی
- و …
راه درآمدزایی از ساخت طراحی سایت فروشگاهی چه مواردی هستند؟
برای اینکه بتوانید از سایت فروشگاهی کسب درامد کنید باید روشهایی را بلد باشید چون بازار کار این طراحیها روز به روز داغتر میشود.
یکی از راه های پر درآمد از ساخت سایت های فروشگاهی فروش خدمات و محصولات است. شما می توانید از این طریق محصولات فیزیکی، خدمات، نسخه دیجیتال روزنامه ها، فایل، کتاب، رپورتاژ، نرم افزار و … بفروشید.
بعد از ساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید از طریق گذاشتن بنرهای تبلیغاتی در تمامی صفحات سایت و در تمام قسمت های سایت درامدزایی کنید.
بعد از ساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید از طریق تولید محتوا با هدف بالا بردن کلمات کلیدی خاص که می تواند برای سایت پولساز باشد درامدزایی کنید.
بعد از ساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید از طریق پیاده سازی اصول سئو و کیوورد تارگتینگ خوب پلن هایی ایجاد کنید و از طریق ان برای سایت پولسازی کنید.
بعد از ساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید مقالات و ریپورتاژهای دیگران را در وبسایت خود قرار دهید و مبلغی از این بابت دریافت کنید.
بعد از ساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید با ارائه مشاوره در زمینه خدماتی که در سایت قرار دادید درامدزایی کنید.
بعد ازساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید از طربق فرم های سفارش پروژه با توجه به خدماتی که در سایت قرار دادید پروژه بگیرید.
بعد از ساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید با انتشار دوره های آموزشی و امکان فروش آن در سایت درامدزایی کنید.
بعد از ساخت طراحی سایت فروشگاهی می توانید بازاریابی افیلیت (Affiliate Marketing) سایت را به درامد برسانید. به اینصورت که می توانید محصولات سایت های دیگر را از طریق سایتتان بفروشید و درصد فروش دریافت کنید. تمامی این کارها بصورت خودکار انجام می شود.
با طراحی وب سایت فروشگاهی می توانید از طریق نمایش تبلیغاتی بنری یا فروش فضای تبلیغاتی درامدزایی کنید.
بعد از طراحی وب سایت فروشگاهی با نمایش تبلیغات همسان می توان از این سایتها درامدزایی داشت. در این روش کلیه صاحبان سایتها با عضویت در پلتفرمهای تبلیغاتی میتوانند درآمد خوبی داشته باشند.
با طراحی وب سایت فروشگاهی می توانید از طریق فروش محتواها به سایر سایت ها درامدزایی کنید.
شاید یکی از محبوبترین و بهترین راههای کسب درآمد برای هر وب سایت، انتشار مقالات رپورتاژی یا همان اسپانسری است. در این روش مقالات مد نظر کسبوکارها که با هدف معرفی خدمات و برندهایشان انجام میشود با پرداخت هزینه و در راستای برندینگ و گرفتن بک لینک در سایتهای فروشگاهی مرتبط منتشر میشود. این مدل در بهینهسازی سئو، ارتقاء وبسایت و برندینگ بسیار مورد استفاده و مورد علاقه کسبوکارهاست.
و… در کل شما با داشتن و طراحی وب سایت فروشگاهی می توانید درامد خوبی از این بازار داشته باشید.
صفحات لازم برای طراحی وب سایت فروشگاهی
- اولین صفحه در طراحی وب سایت فروشگاهی صفحه اصلی می باشد:
صفحه اصلی همان صفحه اول سایت شما است که در این صفحه تمامی اطلاعات سایت شما قرار می گیرد و به همه صفحات سایت لینک می دهد و همچنین از تمامی صفحات سایت لینک می گیرد. این صفحه باید بقدری زیبا و کاربرپسند باشد تا وقتی کاربری به سایت سر زد بتواند از تمامی امکانات سایت براحتی استفاده کند.
- صفحه درباره ما در طراحی وب سایت فروشگاهی اولویت دارد:
نوشتن در مورد خودتان می تواند سخت باشد، اما ضروری است که با افرادی که سایت شما را بررسی می کنند، ارتباط برقرار کنید که چه کسی هستید و چه می کنید.
مواردی مانند:
- چه کسی هستید؟
- از چه زمانی شروع به این کسب و کار کردید؟
- هدف شما از این کسب و کار چیست؟
- ماموریت شما از این کسب و کار و یا طراحی وب سایت فروشگاهی چیست؟
- چشم انداز شما از این کسب و کار چیست؟
می توانید این نوع بخش را به اندازه دلخواه بلند یا کوتاه کنید. افرادی که به تازگی به سایت شما و صفحه درباره ما مراجعه می کنند، فرصتی برای خواندن شش پاراگراف با جزئیات هر سال دانشگاهی که شما گذرانده اید را ندارند.
- صفحه تماس با ما در طراحی وب سایت فروشگاهی مهمترین است:
هدف از طراحی وب سایت فروشگاهی برقراری ارتباط با دیگر افراد است. پس داشتن اطلاعات تماس در موقع طراحی وب سایت فروشگاهی ضروری است.
در صفحه تماس با ما می توانید طبق شرایط خود عمل کنید مثلا اگر نمی خواهید مطمئناً مجبور نیستید شماره تلفن خود (یا حتی آدرس ایمیل خود) را وارد کنید. شما به راحتی می توانید از یک افزونه فرم تماس استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان راه آسانی برای برقراری ارتباط بدهید.
همچنین بهتر است در این صفحه لینک شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید تا دیگران بتوانند براحتی شما را در رسانه های اجتماعی پیدا و سپس دنبال کنند.
همچنین داشتن نقشه که ادرس شما براحتی از آنجا قابل مشاهده است نیز ضروری است ولی اجباری نیست.
- صفحه سوالات متداول در سایت فروشگاهی حرفه ای تاثیر گذار است:
یکی صفحات مهم برای یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشتن صفحه ای است که سوالات رایج کاربران در آن قرار داده شده باشد تا هم کاربران بتوانند مشکلات رایج خود را خودکار حل کنند و هم از تماس های تکراری بپرهیزند.
- صفحه دسته بندی محصولات در یک سایت فروشگاهی باید وجود داشته باشد:
این صفحه شامل زیر دسته هایی بر اساس محصولات شماست.
- صفحه قوانین و مقررات برای سایت فروشگاهی حرفه ای مهم است:
در این صفحه وبسایتهای فروشگاهی معمولا قوانین و مقرراتی که برای فروشگاه توسط مشتریان و کاربران باید رعایت شود نوشته خواهد شد.
- صفحه فروشگاه برای سایت فروشگاهی حرفه ای مهم است:
در این صفحه تمامی محصولات فروشگاه شما همراه با امکاناتی برای فیلتر کردن آنها توسط کاربران وجود دارد.
- صفحه حساب کاربری من برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای الزامی است:
در این صفحه کاربران می توانند به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند.
- صفحه تسویه حساب برای سایت فروشگاهی حرفه ای الزامی است:
در این صفحه کاربر جزئیات خرید خود را مشاهده می کند و در صورت تایید به سمت پرداخت آنلاین راهی می شود.
- صفحه سبد خرید برای سایت فروشگاهی حرفه ای الزامی است:
کاربر می تواند مجموعه خریدهای خودش را در یک نگاه ببیند و با هم در یک خرید ثبت کند.
- صفحه عضویت / ورود برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای الزامی است:
کاربر می تواند در سایت برای اولین بار ثبت نام کند و یا وارد سایت شود.
در این صفحه یکسری نوشته ها برای ثبت سفارش محصولات وجود دارد.
- صفحه روش های پرداخت برای یک سایت فروشگاهی حرفه ای الزامی است:
در این صفحه یکسری نوشته ها برای روش های پرداخت وجود دارد.
- صفحه روش های ارسال برای یک سایت فروشگاهی حرفه ای الزامی است:
در این صفحه یکسری نوشته ها برای روش های ارسال وجود دارد.
- صفحه حریم خصوصی یکی از صفحات ضروری در سایت فروشگاهی حرفه ای است.
در این صفحه یکسری نوشته ها در زمینه حریم خصوصی سایت وجود دارد.
- صفحه پیشنهاد، انتقاد و شکایات یکی از صفحات غیر ضروری در سایت فروشگاهی حرفه ای است:
در این صفحه معمولا فرمی برای کاربران تعبیه می شود تا بتوانند پیام های خود را برای مدیر سایت بگذارند.
یک سایت فروشگاهی معمولا این صفحات را دارد و ما معمولا این صفحات را بصورت پیشفرض برای شما قرار می دهیم ولی شما می توانید بعد از تحویل پروژه منوها را بر اساس کاربرد و هدفی که شرکت شما دارد تعیین کنید و حتی نامحدود ایجاد کنید.
مراحل طراحی و ساخت سایت فروشگاهی
برای طراحی و ساخت سایت فروشگاهی بهتر است طبق مراحل زیر پیش بروید:
اولین مرحله طراحی و ساخت سایت فروشگاهی: نام دامنه خود را انتخاب کنید.
اولین مرحله یک سایت، انتخاب نام دامنه ای است که کاربران می توانند از طریق آن وارد وبسایت شما شوند. از آنجایی که وب سایت فروشگاهی شما نشانده برند شخصی شماست، منطقی است که از نام خود به عنوان نقطه شروع نام دامنه استفاده کنید. در انتخاب نام دامنه بهتر است نکاتی را رعایت کنید. نام دامنه کوتاه، انگلیسی و نشانده برند یا شخص شما باشد.
دومین مرحله طراحی و ساخت سایت فروشگاهی: هاست خود را از هاستینگ خریداری کنید.
برای اینکه وب سایت شما در دسترس عموم قرار گیرد، باید توسط یک شرکت هاستینگ میزبانی شود. یک شرکت هاستینگ می تواند تمامی اطلاعات سایت شما را در سرورهای خودش نگهداری کند. خدمات میزبانی وب زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین قبل از طراحی وب سایت فروشگاهی حتما در مورد این شرکتها تحقیق کنید.
سومین مرحله طراحی و ساخت سایت فروشگاهی: هاست و دامنه را ست کنید.
بعد از اینکه هاست و دامین را خریداری کردید کافیست اتصال دامنه به هاست را انجام دهید. ست کردن DNS هاست روی دامین کار بسیار سادهای است که موجب میگردد هر کس در مرورگر نام دامنه شما را جستجو کند به سرور هاست شما انتقال یابد و محتویات سایت شما را مشاهده کند.
چهارمین مرحله طراحی و ساخت سایت فروشگاهی: وردپرس را نصب کنید.
زمان آن است که طراحی و ساخت سایت فروشگاهی خود را شروع کنید و اقدام به راه اندازی آن نمایید. وردپرس (WordPress.com) برای راه اندازی سایت بهترین گزینه است. در سال های اخیر طراحی وبسایت با وردپرس به قدری محبوب و پشتیبانی شده است که یک پلت فرم عالی برای ساخت سایت های وبلاگی و غیر وبلاگی شده است و بهترین CMS محبوب (سیستم مدیریت محتوا) محسوب می شود.
پنجمین مرحله طراحی و ساخت سایت فروشگاهی: فالب مناسب نصب و راه اندازی کنید.
پس از خرید هاست ایران یا خارج و طراحی و ساخت سایت فروشگاهی باید توجه ویژه ای چه از لحاظ فنی و کدنویسی و چه از لحاظ ظاهری و طراحی آن داشته باشیم. به هر میزانی که در سایتتون از کدنویسی اصولی و با قاعده استفاده کرده باشید اما ظاهر مناسبی نداشته باشه و به اصطلاح User Friendly نباشه کاربران سایت شما رو نمیپسندند و خیلی از اونها بعد از اولین مراجعه به وبسایت سریعا ممکنه خارج شده و دیگه حتی به سایت شما هم برنگردند. برای تغییر قالب وردپرس ابتدا باید قالب خودتون را در هاست بارگزاری کنید و بعد از اینکه قالب شما آپلود شد اقدام به فعال سازی اون کنید. به صورت کلی برای نصب قالب وردپرس دو راهکار پیش روی شما خواهد بود. که شامل موارد زیر هستند.
- نصب قالب از مخزن وردپرس
- نصب قالب سفارشی
ششمین مرحله طراحی و ساخت سایت فروشگاهی: وب سایت خود را دیزاین و سفارشی سازی کنید.
بعد از اینکه تمامی مراحل بالا را برای طراحی و ساخت سایت فروشگاهی انجام دادید وقت آن رسیده تا ان را شخصی سازی و طراحی کنید. برای اینکار بهتر است ابتدا لوگوی خود را مشخص کنید. استفاده از رنگ لوگو یا رنگ سازمانی در طراحی سایت پیشنهاد می شود. سپس اقدام به طراحی صفحات و بقیه موارد نمایید.
المان های مهم در ساخت سایت فروشگاهی برای بهبود روند کار
در این قسمت می خواهیم شما را با المان هایی از ساخت سایت فروشگاهی آشنا کنیم که مهم هستند:
- بهینه سازی سرعت در ساخت وب سایت فروشگاهی اهمیت دارد:
وب سایت شما باید سریع بارگیری شود، زیرا اکثر خریداران از سایت ها یا برنامه هایی خرید می کنند که به آنها کمک می کند سریع خرید کنند. یک از نتایج در همین زمینه نشان می دهد که بهبود 0.1 ثانیه ای سرعت سایت موبایل، نرخ تبدیل خرده فروشی را تا 8.4 درصد بهبود می بخشد.
- موقع ساخت وبسایت فروشگاهی سایت خود را ریسپانسیو کنید
طراحی وب سایت فروشگاهی باید با نگاه اول به موبایل برنامه ریزی شود. با توجه به اینکه حدود سه چهارم خریدهای اینترنتی از طریق تلفن همراه انجام می شود، ضروری است که طراح سایت شما وبسایتی که قالب های پاسخگوی تلفن همراه (قالب ریسپانسیو) به شما ارائه دهد. قالبهای واکنشگرا بهطور مداوم در همه دستگاهها (از تبلتها گرفته تا تلفنهای هوشمند) نمایش داده میشوند و تجربهای به همان اندازه عالی که در وب قابل مشاهده است را ارائه میدهند.
- هر کاری می کنید کاربر را در نظر داشته باشید
موقع ساخت وب سایت فروشگاهی کاربران را در نظر بگیرید. تک تک جزئیات بهترین طراحی سایت فروشگاهی شما از صفحات محصول گرفته تا تصاویر محصول مربوطه تا فرم های تماس…و ورد به صفحه پرداخت می تواند به طور بالقوه به تصمیم کاربر برای خرید کمک کند. ویترین فروشگاه شما باید تا آنجا که ممکن است بهترین تاثیر اولیه را داشته باشد. به همین دلیل است که باید کاربر را با هر تصمیمی که در مورد بهترین طراحی سایت فروشگاهی خود می گیرید در نظر داشته باشید. تجربه کاربری برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری و تبدیل مشتریان به مشتریان تکراری بسیار مهم است.
- ساخت وبسایت فروشگاهی ساده باشد
بهترین طراحی سایت فروشگاهی وبسایت است که همه چیزش برای کاربران ساده باشد و استفاده از آن راحت باشد. وب سایت های مینیمالیستی به طور مداوم نسبت به وب سایت های پیچیده بصری از نظر بصری جذاب تر و قابل اعتماد تر ارزیابی می شوند. اگر می خواهید بهترین طراحی سایت فروشگاهی را داشته باشد و کاربران را به مشتری واقعی تبدیل کنید، باید آن را ساده طراحی کنید. مثلا موفع خرید هیچ تصویر یا چیز حواس پرتی کاربر را درگیر نکند.
- در ساخت وب سایت فروشگاهی از دکمه مشاهده سبد خرید استفاده کنید
احتمالاً متوجه شده اید که بهترین طراحان سایت فروشگاهی یک نماد سبد خرید کوچک در جایی در هر صفحه قرار می دهند. (معمولاً گوشه سمت چپ بالا) که به کاربران امکان می دهد به راحتی مواردی را که به سبد خرید خود اضافه کرده اند مشاهده کنند. این مورد یکی از مهمترین عناصر در بهترین طراحی سایت فروشگاهی است! ثابت شده است که داشتن این دکمه همیشه هنگام خرید آنلاین مشتریان باعث افزایش نرخ تبدیل می شود. فقط مطمئن شوید که نماد در زمان واقعی به روز می شود و چیزی است که مانند سبد خرید یا کیف خرید قابل تشخیص است. بهترین طراحان سایت فروشگاهی توصیه می کنند با استفاده از رنگ روشنی که از پس زمینه جدا می شود آن را برجسته کنید. همچنین باید بزرگتر از دکمههای دیگر باشد تا پیدا کردن آن راحتتر باشد تا بتوانید تجربه تجارت الکترونیک بهتری برای مشتریان خود ایجاد کنید.
- بهترین طراحی سایت فروشگاهی سایتی است که حواس کاربران را پرت نکنید
ساخت وبسایت فروشگاهی باید برای ایجاد فروش بهینه شود. خوب است که اطلاعات اضافی را در مورد داستان برند خود، یک وبلاگ یا حتی گزینه ای برای ثبت نام بازدیدکنندگان وب سایت در خبرنامه ایمیلی قرار دهید. فقط مطمئن شوید که این اطلاعات اضافی، مردم را از خرید منحرف نکنند. به عنوان مثال، فرمی در صفحه تماس شما، یا در پایین صفحه اصلی شما، که افراد می توانند برای پیوستن به لیست ایمیل شما پر کنند، مشکلی ندارد. فقط یک پنجره پاپ آپ ایجاد نکنید که از کاربران درخواست کند برای خبرنامه شما ثبت نام کنند، زیرا ممکن است تأثیری برعکس آنچه می خواهید داشته باشد. نه تنها ممکن است کسی را از خرید منحرف کند. اما می تواند آنها را آزار دهد و کمتر تمایل داشته باشند که آدرس ایمیل خود را به شما بدهند و احتمال اینکه سبد خرید خود را رها کنند بیشتر می شود.
- از عکس های با کیفیت در وب سایت های فروشگاهی خود برای محصولات استفاده کنید
احتمالاً بزرگترین مشکل برای خریداران آنلاین این است که نمی توانند محصولات را قبل از خرید شخصاً ببینند. برای کاهش این مشکل، باید ساخت وب سایت فروشگاهی خود را با تصاویر محصول با کیفیت بالا ارتقا دهید. داشتن عکس هایی با وضوح بالا یک الزام مطلق است. هر گونه تاری یا پیکسلی می تواند مشتریان بالقوه را که فکر می کنند محصول شما ارزان است دور کند. گالری عکس برای هر محصول را در نظر بگیرید تا کاربران بتوانند روی آنها کلیک کرده و چندین زوایای هر محصول را ببینند. یکی از ویژگیهای محبوب یک کادر پاپآپ است که در آن افراد میتوانند روی یک تصویر خاص زوم کنند و جزئیات دقیق را ببینند. این تقریباً تا آنجایی که می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید تا به صورت فیزیکی یک محصول را برداشته و قبل از خرید آن را بررسی کنند، نزدیک است.
- بهترین طراحی سایت فروشگاهی وبسایتی است که همه چیزش در همه حال واقعی باشد
علاوه بر استفاده از عکس های واقعی محصول و اطلاعات دقیق قیمت گذاری، باید سیاست های حمل و نقل و بازگشت خود را به راحتی در وب سایت خود در دسترس قرار دهید. افزودن لینکی به منوی پیمایش اصلی خود برای خطمشیهای فروشگاه، راهی سریع و آسان برای مراقبت از این جزئیات مهم است که خیلی از صاحبان فروشگاه های اینترنتی فراموش می کنند. کمی زبان متقاعد کننده قابل انتظار است، اما زیاده روی نکنید و هرگز سعی نکنید بازدیدکنندگان خود را کاملاً فریب دهید.
- امکان نظرگذاشتن مشتریان را در ساخت وب سایت فروشگاهی در نظر بگیرید
61 درصد از خریداران آنلاین گزارش می دهند که قبل از تصمیم به خرید محصول، نظرات مشتریان را خوانده اند. شما می توانید از این آمار مفید با گنجاندن نظرات و توصیفات در وب سایت خود به نفع خود استفاده کنید. نظرات مشتریان راهی سریع و آسان برای ارتقای سریع فروش و تبدیل است. یکی از استراتژیهای مؤثر طراحی وب تجارت الکترونیک، گنجاندن بررسیهای خاص محصول به طور مستقیم در زیر توضیحات هر محصول است. اگر محصولات بسیار متفاوتی ندارید، میتوانید یک صفحه کاملاً مجزا از سایت خود را برای بررسی و نظرات قرار دهید.
- نوار ناوبری را در ساخت وبسایت فروشگاهی در نظر بگیرید
نوارهای منو به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی در صفحات وب سایت شما حرکت کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند. منو باید در تمام صفحات برای حداکثر سهولت ترجیحا در بالای صفحات نمایش داده شود. گاهی اوقات، نوارهای منو در سمت چپ صفحه عمودی هستند تا همچنان فرمت F را در خود جای دهند. فقط مراقب باشید که منوی خود را با گزینه های زیاد بارگذاری نکنید، زیرا ممکن است به هم ریخته و گیج کننده به نظر برسد.
- محصولات خود را مرتب نگه دارید
برای اینکه کاربران بتوانند محصولات مورد نظر خود را تا حد امکان راحت تر پیدا کنند، شما باید محصولات موجود در سایت خود را در دسته بندی های خاصی سازماندهی کنید. دسته ها باید به راحتی از طریق نوار منو پیدا شوند تا فرآیند جستجو ساده شود. این همچنین میتواند به کاربران نگاهی اجمالی به دستهبندیهای محصولی که حتی نمیدانستند شما دارید، بیاندازد. بنابرین بهترین طراحی سایت فروشگاهی باید چنین امکاناتی داشته باشد.
- بهترین طراحی سایت فروشگاهی طرحی است که بتواند کمیاب بودن محصولات را بخوبی نمایش دهد
ایجاد کمیاب بودن یک محصول می تواند با روانشناسی مشتری بازی کند. بعد از ساخت وبسایت فروشگاهی به موجودی ها دقت کنید. محصولات بدون موجودی، موجودی های محدود یا برچسب های فروخته شده در صفحه اصلی یا صفحات دسته، اغلب مواردی هستند که کاربران بیشتر متوجه آن می شوند. اگر آنها ترس از دست دادن یک محصول را داشته باشند، منجر به خرید فوری و در نتیجه افزایش فروش شما می شود.
- نوارهای جستجو را در ساخت وب سایت فروشگاهی قرار دهید
می توانید ویژگی های جستجوی سایت های فروشگاهی خود را با در دسترس قرار دادن فیلترها بهبود ببخشید. اجازه دادن به کاربران برای فیلتر کردن محصولات بهترین راه برای جلوگیری از انتخاب بد توسط کاربرهاست. فیلترهای جستجوی محبوب شامل اندازه، رنگ، نام تجاری و قیمت هستند. این به کاربران این امکان را می دهد که وب سایت شما را برای محصول مورد نظر خود جستجو کنند و همچنین اطمینان حاصل کنند که نتایجی که می بینند تا حد امکان برای آنچه آنها می خواهند خاص است.
چرا طراحی سایت فروشگاهی آنلاین را به خدمات طراحی سایت دیجیتالی بسپارم؟
-
اولین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
تیم حرفه ای و متخصص دیجیتالی به عنوان یک آژانس خدمات طراحی سایت پیشرو در زمینه ساختن سایت فروشگاهی و همه منظوره، از ابتدا تا انتهای پروژه شما را همراهی خواهد کرد و با طراحی وب سایت منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما با قیمت مناسب، بهترین نتیجه را در راستای هر چه بهتر دیده شدن فعالیت و برند شما به ارمغان می آورد.
-
دومین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
قیمت ساختن سایت فروشگاهی دیجیتالی با توجه به امکاناتی که برای وبسایت شما فراهم می کند ارزان است. تعرفه طراحی سایت در آژانس های دیجیتال مارکتینگ یا کار با افراد فریلنسری با توجه به امکاناتی که برای سایت شما قرار می دهند متفاوت است. هزینه طراحی سایت های ما در اینجا با توجه به امکاناتی که برای وبسایت شما فراهم می کنم ارزان است. قیمت های طراحی سایت را می توانید اینجا مشاهده کنید: قیمت طراحی سایت ودپرس
-
دومین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
ساختن سایت فروشگاهی دارای پشتیبانی یکساله هستند. یعنی بعد از ساخت تا یکسال هر ادیتی داشته باشید ما برای شما انجام می دهیم. بعد از یکسال مبلغی برای ادامه پشتیبانی از شما گرفته می شود.
-
سومین دلیل ساختن سایت فروشگاهی با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
امکان ساختن سایت فروشگاهی برای هر حجم از شرکت ها کوچک، بزرگ و متوسط وجود دارد.
-
چهارمین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
ساختن سایت فروشگاهی دارای تمامی امکانات لازم هستند و شما نیاز به گسترش وب سایت در اینده نخواهید داشت.
-
پنجمین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
طراحی سایت فروشگاهی آنلاین در مدت زمان مشخصی به شما تحویل داده می شوند. به طور یقین می توان گفت بر روی طراحی سایت شما انرژی گذاتشه می شود و در مدت زمان توافق شده کار به شما تحویل داده می شود.
-
ششمین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
نمونه کارهای زیادی در زمینه طراحی سایت فروشگاهی آنلاین داریم که در قسمت نمونه کارها قابل مشاهده است. می توانید انها را نگاه کنید و سپس روی ما حساب کنید.
نمونه کارهای طراحی سایت زیادی در زمینه طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری داریم که در قسمت نمونه کار طراحی سایت با وردپرس قابل مشاهده است. می توانید انها را نگاه کنید و سپس روی ما حساب کنید.
-
هفتمین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
یک تیم حرفه ای که می توانید به آن اعتماد کنید. شروع یک پروژه وب سایت جدید با شرکتی که نمی شناسید می تواند واقعاً دلهره آور باشد. از کجا می دانید که ما خوب هستیم؟ چگونه می دانید که می توانید به ما اعتماد کنید؟ از آنجایی که ما به صورت مجازی کار می کنیم، می توانیم با مردم در سراسر کشور کار کنیم و انجام می دهیم.
-
هشتمین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
بعد از طراحی سایت فروشگاهی آنلاین می توانید سئو سایتتان را به ما بسپارید. در اینصورت همه چیز بر اساس اصول سئو برای سایتتان پیاده سازی می شود. رتبه بندی سایت در گوگل تاثیر زیادی در جذب ورودی و دریافت کلیک کاربران دارد.
-
نهمین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی:
مرجع تخصصی طراحی وب سایت دیجیتالی تلاش می کند تا با تعاملاتی که با کارفرما برقرار کند، الگوها و چهار چوب ذهنی او را بشناسد. این موضوع می تواند بر روند طراحی سایت ( طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت خبری) اثر بگذارد و در پایان رضایت کارفرما را به همراه داشته باشد.
-
دهمین دلیل طراحی سایت فروشگاهی آنلاین با سایت طراحی سایت فروشگاهی:
قبل، در حین و بعد از طراحی سایت فروشگاهی آنلاین این فرصت را دارید تا با ما در تعامل باشید و بتوانید نیازهایتان را به ما بگویید تا ما با توجه به نیازهای شما و تجربیات خودمان بهترین وب سایت ها را به شما ارائه کنیم. سایت طراحی سایت فروشگاهی دیجیتالی همواره با شماست.
خدمات طراحی سایت در گیلان (طراحی سایت در رشت) را با دیجیتالی تجربه کنید و و سفارش انواع وب سایت خود را ثبت کنید.
در صورت توافق طراحی سایت، قرارداد طراحی سایت و بعد از ان قرارداد خدمات پشتیبانی سایت با شما بسته خواهد شد. شماره طراحی سایت : 09375334833
در صورت داشتن سوالات متداول طراحی سایت می توانید به این صفحه مراجعه کنید.