طراحی سایت به فرآیند ایجاد و ساخت یک وب سایت گفته می شود.
این فرآیند شامل مراحل مختلفی از جمله:
- برنامه ریزی و ایده پردازی: در این مرحله، هدف از طراحی وب سایت مشخص می شود و نیازهای کاربر و مخاطبان آن تعیین می شود.
- طراحی گرافیکی: در این مرحله، ظاهر و رابط کاربری وب سایت طراحی می شود.
- توسعه و برنامه نویسی: در این مرحله، وب سایت با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف کدنویسی می شود.
- آزمایش و تست: در این مرحله، وب سایت قبل از انتشار نهایی به طور کامل تست و آزمایش می شود.
- انتشار و راه اندازی: در این مرحله، وب سایت در دسترس عموم قرار می گیرد.
طراحی سایت می تواند به صورت استاتیک یا دینامیک انجام شود:
- طراحی سایت استاتیک: در این نوع طراحی، صفحات وب سایت به صورت ثابت و بدون تغییر هستند.
- طراحی سایت دینامیک: در این نوع طراحی، صفحات وب سایت به صورت پویا و بر اساس اطلاعاتی که از پایگاه داده دریافت می شود، نمایش داده می شوند.
برای طراحی سایت می توان از روش های مختلفی استفاده کرد:
- استفاده از قالب های آماده: در این روش، می توانید از قالب های آماده ای که در اینترنت موجود هستند استفاده کنید و آنها را مطابق با نیاز خودتان تغییر دهید.
- استفاده از سیستم های مدیریت محتوا: در این روش، می توانید از سیستم های مدیریت محتوایی مثل وردپرس، جوملا، و دروپال استفاده کنید و بدون نیاز به کدنویسی، وب سایت خود را طراحی و مدیریت کنید. طراحی سایت با وردپرس در حال حاضر بهترین گزینه است.
- طراحی اختصاصی: در این روش، می توانید با استخدام یک طراح وب سایت، وب سایت خود را به صورت اختصاصی طراحی کنید.
چرا نیاز به سفارش سایت دارید؟
اگر تصمیم گرفتهاید کسب وکار خود را راهاندازی کنید یا درآمدتان را نسبت به فروش حضوری خود افزایش دهید، بهترین گزینه پیش روی شما، داشتن یک وب سایت و استفاده از مزایا طراحی سایت است. اگر تصمیم گرفتید کسب وکار خود را راهاندازی کنید یا درآمدتان را نسبت به فروش حضوری خود افزایش دهید، بهترین گزینه پیش روی شما، داشتن یک وب سایت است. در سالهای اخیر داشتن وب سایت برای کسب و کارها ضروری نبود چون مردم استفاده خاصی از اینترنت نداشتند و هنوز فروش اینترنتی باب نشده بود. اما در عصر حاضر ۸۰ درصد کاربران از طریق تلفن همراهی که در دست دارند، ابتدا به جستجوی خدمات یا محصولات موردنظرشان در اینترنت میپردازند تا اطلاعاتی کسب کرده سپس اقدام به خرید میکنند. در نتیجه اگر شما برای کسب و کارتان وب سایت نداشته باشید از رقبا عقب خواهید ماند و درامدتان افزایش نمی یابد. تقریبا اکثر کسانی که صاحب کسب و کاری هستند، میتوانند با ایجاد سایت درآمدشان را افزایش دهند.
در اینجا دلایل زیادی وجود دارد که توجه خواهید شد که چرا سفارش سایت برای کسب و کارتان ضروری است؟
۱. بعد از سفارش سایت حرفه ای به نظر می رسد
اینکه در کاری حرفه ای بنظر برسید از مهمترین اصول بازاریابی است و باعث می شود مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند و از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. با داشتن وب سایت به مشتریان اجازه می دهید بدانند که شما در مورد کسب و کار خود جدی هستید و اعتبار و حرفه ای بودن خود را در نظر آنها ایجاد می کنید. در نتیجه با سفارش سایت می توانید به این اعتبار دست یابید.
۲. با سفارش سایت از طریق فضای آنلاین بازدید خواهید داشت
آمارها نشان می دهد که بیش از ۴.۵ میلیارد کاربر فعال اینترنت در سراسر جهان وجود دارد و بیش از ۹۰ درصد آنها از طریق دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند. بنابراین، اگر کسب و کار شما وب سایت نداشته باشد، برای این مشتریان بالقوه نامرئی خواهید بود کسی شما را نخواهد دید. بنابراین با سفارش سایت کسب و کار خودتان را در اینترنت در معرض نمایش بگذارید تا افراد بیشتری با شما و کارتان آشنا شوند.
۳. داشتن و سفارش سایت موفقیت شما را اثبات می کند
وب سایت شما بهترین مکان برای کسب اطلاعات در مورد کسب و کار شما است. سایت امن ترین مکان برای نمایش نظرات و توضیحات محصصولات یا خدمتتان است و اعتماد و اثبات اجتماعی را برای کسب و کارتان فراهم می کند. این به نوبه خود به مصرف کنندگان این اطمینان را می دهد که از شما خرید کنند.
۴. بعد از سفارش سایت می توایند فروش آنلاین بیشتری داشته باشید
تخمین زده می شود که فروش تجارت الکترونیک در سال ۲۰۲۲ به بیش از ۵.۴ تریلیون دلار برسد. بدون شک، هیچ یک از این فروش ها با مشاغلی که وب سایت ندارند اتفاق نمی افتد. علاوه بر این، سایت ویترین فروشگاه آنلاین شماست و به شما کمک می کند حتی زمانی که فروشگاه حضوری شما بسته است، بفروشید!
۵. بعد از طراحی و سفارش سایت می توانید خدمات رسانی بهتری به مشتریان داشته باشید
یک وب سایت عالی به بسیاری از سؤالات تجاری ساده مانند ساعات کاری، نوع خدمات و محصولات، مکان، شبکه های اجتماعی و غیره پاسخ می دهد. بنابراین، یک با سفارش سایت به مشتریان کمک خواهید کرد تا شما را راحت تر و بدون سوال پرسیدن اضافی پیدا کنند و شما اینطوری وقت آزادتری خواهید داشت تا روی چیزهای دیگر تمرکز کنید و بهره وری را افزایش دهید. معمولا با سفارش سایت افزونه های چت آنلاین هوشمند نصب می شود تا پاسخ به سوالات مشتریان برای کارکنان و مشتریان شما آسانتر شود.
۶. با سفارش سایت به مزیت رقابتی دست خواهید یافت
یک وب سایت خوب به شما امکان می دهد با رقبای پیشرو صنعت خود حتی به عنوان یک تجارت کوچک رقابت کنید. بهینهسازی وبسایت شما ممکن است از وبسایتهای برجستهتر پیشی بگیرد و از موتورهای جستجو سرنخهای باکیفیت دریافت کند. در صورتیکه رقبای شما وبسایت داشته باشند و شما نداشته باشید مشتریان خود را از دست خواهید داد. بنابراین با سفارش سایت به این مزیت رقابتی براحتی دست یابید.
۷. سفارش سایت بهترین راه سرمایه گذاری برای کسب و کار شماست
اگر از ایجاد یک وب سایت برای خودتان یا کارتان خودداری می کنید و ممکن است دلایلی مختلفی هم برای اینکار داشته باشید، دوباره فکر کنید. هیچ زمانی بهتر از امروز برای سرمایه گذاری در یک وب سایت وجود نداشته است! خدمات طراحی سایت مختلفی وجود دارند که می توانید درخواست سفارش سایت خود را با آنها درمیان بگذارید و می توانند به شما در ایجاد یک وب سایت کمک کنند.
۸. بعد از سفارش سایت هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته آنلاین هستید
“وب سایت ها شما را ۲۴/۷ تبلیغ می کنند: هیچ کارمندی این کار را نمی کند.” – پل کوکسون.
از آنجایی که وب سایت شما بصورت شبانه روزی آنلاین است، ارسال اطلاعات جدید مانند به روز رسانی برای مشتریان آسان است. این به آنها کمک می کند همیشه در جریان کسب و کار شما باشند. شما می توانید فروش خود را میزبانی کنید یا به آنها اطلاع دهید که یک محصول خاص با حداقل تلاش موجود نیست. در نتیجه سفارش سایت یک برد-برد است!
۹. وبسایت ها همیشه پایدار هستند و از بین نمی روند
بیایید یک صفحه فیس بوک را با یک وب سایت مقایسه کنیم. ایجاد یک صفحه فیس بوک رایگان است و در عرض چند دقیقه انجام می شود. ولی آیا اگر صاحب آن بخواهد این پلتفرم را نابود کند شما کاری از دستتان بر می آید! جواب مطمئنا خیر است چون هیچ پلتفرمی همیشگی نیست و بنابراین، صد درصد داشتن یک وبسایت برای شما همیشگی است و مدیریت آن دست شماست و هر وقت خواستید می توانید آن را بهبود دهید یا کلا غیرفعال کنید.
۱۰. با سفارش سایت می توانید روی برندینگ خود کار کنید
در دنیای پیشرفته فناوری اطلاعات امروزه داشتن برند و اعتبار به برندینگ مهمترین اصول در بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ است. بنابراین با سفارش سایت می توانید روی برندینگ خود کار کنید و آن را افزایش دهید که دنباله آن افزایش اعتبار نزد کاربران و افزایش مشتریان است.
دلایل اینکه بعضی از افراد از سفارش طراحی سایت خود داری می کنند چیست؟
بسیاری از دلایل زیادی را برای اینکه وب سایت نداشته باشند میاورند که در این سمت بهانه های رایج برای نداشتن وب سایت و ندادن سفارش طراحی سایت را معرفی می کنیم:
- سفارش طراحی سایت خیلی گران است!
- کسب و کار من خیلی کوچک است و نیاز به سفارش طراحی سایت نیست!
- من در حال حاضر در شبکه های اجتماعی هستم و نیازی به سفارش طراحی سایت نیست!
- داشتن وب سایت انرژی زیادی می گیرد و من نمی توانم از عهده این کار برایم!
- داشتن وسفارش طراحی سایت برای کسب و کار من غیر ضروری است !
- من در حال حاضر به اندازه کافی مشتری دارم و نیازی به سفارش طراحی سایت ندارم!
- مشتریان مناسب مرا از جاهای دیگه پیدا خواهند کرد!
- من به اندازه کافی در زمینه فناوری اطلاعات ندارم و نمی توانم با داشتن وب سایت موفق شوم!
تمامی این تفکرات اشتباه است و شما با راه اندازی وب سایت تمامی این موارد را نقض خواهید کرد.
مراحلی که بعد از سفارش طراحی وب سایت باید طی شود:
داشتن رویکرد گام به گام در پروژه های طراحی وب نشان دهنده مهارت لازم برای ایجاد یک حضور آنلاین موفق است.این مراحل عبارتند از :
مرحله ۱ بعد از سفارش طراحی سایت: مرحله کشف
تکمیل فرآیند کار بعد از سفارش طراحی سایت که بخواهد موفق شود بدون دانستن اهداف پروژه غیرممکن است. د راین مرحله معمولا سوالات زیر از مشتری پرسیده می شود:
- کسب و کار یا صنعتی که وب سایت شما در آن زندگی خواهد کرد؟
- بازار هدف شما و جزئیات اینکه مشتریان شما چه کسانی هستند و خواهند بود؟
- هدف از سفارش طراحی سایت چیست؟
- می خواهید از سایت درامد داشته باشید یا جنبه معرفی داشته باشد؟
- و…
هنگامی که جزئیات اهداف پروژه یاد داشت شد، همه چیز به طور خودکار ملموس تر و قابل اجراتر می شود. در واقع این مرحله از سفارش طراحی سایت مرحله کشف فرآیند در مورد جمعآوری اطلاعات است. این مرحله همچنین برای درک بیشتر کسب و کار و صنعت مشتری، بازار هدف و مشتریان و هدف نهایی وب سایت بسیار مهم است. در حالی که رد شدن از مراحل کشف و برنامه ریزی و پرش مستقیم به طراحی وسوسه انگیز است، ولی ایت مرحله برای بدست آوردن نیازهای مشتری حیاتی است.
در طی مراحل کشف، مجموعه سوالات طراحی سایت زیر از مشتری پرسیده می شود. پاسخ ها به سرعت شروع به هدایت جریان پروژه آینده می کنند:
- کسب و کار یا سازمان شما چه می کند؟
- چه چیزی کسب و کار یا سازمان شما را از رقبای شما متمایز می کند؟
- رقبای شما چه کسانی هستند؟
- مشتری ایده آل شما کیست؟
- قرار است چه محصولات یا خماتی را ارائه کنید؟
- هدف وب سایت شما چیست؟
- چه کسی به وب سایت شما می آید؟
- رویای شما برای این وب سایت چیست؟
- آیا بودجه زیادی برای داشتن یک حضور قوی در فضای اینترنت وجود دارد یا آزادی مالی برای کار وجود دارد؟
با استفاده از رویکردی که در جواب دادن به این سوالات بدست می آید، مرحله کشف در فرآیند طراحی وب بیشتر شبیه یک جلسه مشاوره اولیه با یک مشتری بالقوه می شود. در مرحله اکتشاف، میتوان ارتباط بین خود و مشتری بالقوه را بهتر بسنجید، شرایط کاری که با مشتری بالقوه خواهید داشت را بررسی کرد و محدوده پروژه را تخمین زد.
مرحله ۲ بعد از سفارش طراحی سایت : برنامه ریزی برای شروع ساخت سایت
درست مانند جمع آوری اطلاعات، مرحله برنامه ریزی طراحی وب سایت بخش مهمی از راه اندازی یک وب سایت جدید بعد از سفارش طراحی سایت است.
بدون فرآیند برنامه ریزی نتایج احتمالاً آنطور که انتظار داریم به پایان نخواهند رسید. صرف زمان در این مرحله از فرآیند راه اندازی برای موفقیت پروژه بسیار مهمتر است. گذاشتن زمان برای برنامه ریزی وب سایت یک سرمایه گذاری خوب است که در نهایت باعث صرفه جویی در وقت و حتی پول شما در طولانی مدت می شود.
مرحله ۳ در سفارش گیری طراحی سایت : طراحی و دیزاین وبسایت
مرحله سوم فرآیند طراحی وب که باید بعد از سفارش پروژه سایت پیاده سازی و اجرایی شود، طراحی ظاهر وب سایت است. در این مرحله Wireframe وب سایت با عناصر اصلی صفحه وب مانند هدر، ناوبری، ویجت ها و غیره ایجاد می شود. سپس وایرفریم را می توان با استفاده از برنامه ای مانند فتوشاپ به یک مدل واقعی تر منتقل کرد.
چالش طراحی وب خوب، مانند همه طراحی ها، ایجاد تعادل در ظاهر و عملکرد است. از اطلاعاتی که در مراحل کشف و برنامه ریزی جمع آوری شده برای شکل دادن به طرح دهی سایت استفاده می شود.
مرحله ۴ در سفارش گیری طراحی سایت: انتخاب نام دامنه
اولین مرحله یک سایت، انتخاب نام دامنه ای است که کاربران می توانند از طریق آن وارد وبسایت شما شوند. از آنجایی که وب سایت شما نشانده برند شخصی شماست، منطقی است که از نام خود به عنوان نقطه شروع ثبت نام دامنه استفاده کنید. در انتخاب نام دامنه بهتر است نکاتی را رعایت کنید. نام دامنه کوتاه، انگلیسی و نشانده برند یا شخص شما باشد.
مرحله ۵ در سفارش گیری طراحی سایت: خرید هاست از هاستینگ های معتبر
برای اینکه وب سایت در دسترس عموم قرار گیرد، باید توسط یک شرکت هاستینگ میزبانی شود. یک شرکت هاستینگ می تواند تمامی اطلاعات سایت شما را در سرورهای خودش نگهداری کند. خدمات میزبانی وب زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین قبل از طراحی وب سایت حتما در مورد این شرکتها تحقیق کنید.
بعد از اینکه هاست و دامین را خریداری کردید کافیست اتصال دامنه به هاست را انجام دهید. ست کردن DNS هاست روی دامین کار بسیار سادهای است که موجب میگردد هر کس در مرورگر نام دامنه شما را جستجو کند به سرور هاست شما انتقال یابد و محتویات سایت شما را مشاهده کند.
مرحله ۷ یعد از سفارش گیری طراحی سایت: نصب وردپرس
زمان آن است که وب سایت خود را شروع کنید و اقدام به راه اندازی آن نمایید. وردپرس (WordPress.com) برای راه اندازی سایت بهترین گزینه است. در سال های اخیر وردپرس به قدری محبوب و پشتیبانی شده است که یک پلت فرم عالی برای ساخت سایت های وبلاگی و غیر وبلاگی شده است و بهترین CMS محبوب (سیستم مدیریت محتوا) محسوب می شود.
مرحله ۸ در سفارش گیری طراحی سایت: نصب و راه اندازی قالب
پس از خرید هاست ایران یا خارج و طراحی وب سایت باید توجه ویژه ای چه از لحاظ فنی و کدنویسی و چه از لحاظ ظاهری و طراحی آن داشته باشیم. به هر میزانی که در سایتتون از کدنویسی اصولی و با قاعده استفاده کرده باشید اما ظاهر مناسبی نداشته باشه و به اصطلاح User Friendly نباشه کاربران سایت شما رو نمیپسندند و خیلی از اونها بعد از اولین مراجعه به وبسایت سریعا ممکنه خارج شده و دیگه حتی به سایت شما هم برنگردند. برای تغییر قالب CMS وردپرس ابتدا باید قالب خودتون را در هاست بارگزاری کنید و بعد از اینکه قالب شما آپلود شد اقدام به فعال سازی اون کنید. به صورت کلی برای نصب قالب وردپرس دو راهکار پیش روی شما خواهد بود. که شامل موارد زیر هستند.
- نصب قالب از مخزن وردپرس
- نصب قالب سفارشی
مرحله نهم بعد از سفارش گیری طراحی سایت: دیزاین و سفارشی سازی وبسایت
بعد از اینکه تمامی مراحل بالا را برای سفارش گیری طراحی سایت انجام شد وقت آن رسیده تا ان را شخصی سازی و طراحی شود. برای اینکار بهتر است ابتدا لوگوی مشخص شود. استفاده از رنگ لوگو یا رنگ سازمانی در طراحی سایت پیشنهاد می شود. سپس اقدام به طراحی صفحات و بقیه موارد شود.
با پیروی از فرآیند های بالا در سفارش گیری طراحی سایت که بیان کردیم، فرآیند طراحی وبسایت راحتتر پیش میرود. در نهایت، مشتریان از تجربه خود رضایت بیشتری خواهند داشت و ارزش آن را در وب سایت خود مشاهده می کنند.
قوانینی که بهتر است در سفارش طراحی وب سایت خوب رعایت شود:
یک طراحی وب سایتی که بخواهد روی کاربران تاثیر بگذارد باید عملکرد خوبی داشته باشد و در عین حال بازدیدکننده را درگیر کند. عوامل متعددی مانند ثبات، رنگ ها، تایپوگرافی، تصاویر، سادگی و عملکرد به طراحی خوب وب سایت کمک می کنند.
موقع سفارش پروژه طراحی سایت باید همه این موارد توسط طراح سایت در نظر گرفته شود. یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند به ایجاد اعتماد کمک کند و بازدیدکنندگان را برای اقدام راهنمایی کند.
در زیر دستورالعمل هایی وجود دارد که سفارش پروژه طراحی سایت بر اساس آنها انجام می شود:
۱. هدف از سفارش پروژه طراحی سایت مشخص می شود
وب سایت باید نیازهای کاربر را برآورده کند. داشتن یک هدف ساده در همه صفحات به کاربر کمک می کند تا با آنچه طراحی می شود تعامل برقرار کند. اهداف مختلفی برای طراحی سایت برای مشتری های مختلف وجود دارد مثلا ممکن است کاربر بخواهد خدماتی را ارائه کند یا محصولاتی را بفروشد یا حتی یک سایت مجله طور داشته باشد و خیلی موارد دیگر که در نهایت اهداف اصلی مشترک در همه وب سایت ها مشخص است و آن درگیر کردن کاربر و تبدیل به مشتری است
۲. رنگ ها در سفارش پروژه طراحی سایت با توجه به نکاتی انتخاب می شوند
رنگ قدرت انتقال پیام ها و برانگیختن پاسخ های احساسی را دارد. پیدا کردن پالت رنگی که متناسب با برند باشد این امکان را می دهد که بر رفتار مشتری خود نسبت به برند خود تأثیر بگذارید. بهتر است برای انتخاب رنگ از رنگهای لوگو زیر ۵ رنگ انتخاب شود. رنگ های مکمل باعث افزایش جذب مشتری و ایجاد حس خوبی در کاربر می شود. انواع پالت های رنگی برای سایت را می توانید اینجا ببینید.
۳. تایپوگرافی در سفارش پروژه طراحی سایت بر اساس الویت هایی مشخص می شود
تایپوگرافی نقش مهمی در وب سایت دارد. چون هم جلب توجه جلب می کند و هم به عنوان تفسیر بصری صدای برند عمل می کند. حروف تایپ شده در سایت باید خوانا باشند و فقط از حداکثر ۳ فونت مختلف در وب سایت استفاده شود. | فونت های فارسی برای سایت را می توانید اینجا دنبال کنید.
۴. از مولتی مدیا در سفارش پروژه طراحی سایت بهترین استفاده می شود
تصویرسازی جنبه بصری مهم و تاثیر گذار در ارتباطات است. تصویر سازی در طراحی سایت شامل عکاسی، ویدئو و همه اشکال گرافیکی است. همه تصاویر باید گویا باشند و روح شرکت را تسخیر کنند و به عنوان تجسم شخصیت برند عمل کنند. بهتر است از آنها بخوبی استفاده شود چون اولین چیزی هستند که کاربر سایت را درگیر می کنند و باعث می شوند کاربر در سایت بماند پس تصاویر با کیفیت بالا برای ایجاد تصوری از حرفه ای بودن و اعتبار در ذهن بازدیدکنندگان استفاده خواهد شد.
۵. مسیر یابی یا ناوبری در صفحات سایت (Navigation) در سفارش طراحی وب سایت رعایت می شود
ناوبری سیستم مسیریابی است که در وب سایت ها استفاده می شود که در آن بازدیدکنندگان براحتی بتوانند پیدا کنند که در حال حاضر در کدام صفحه وبسایت هستند و فعالیت دارند و بتوانند راحت در سایت با یک کلیک هدفمند حرکت کنند. ناوبری وب سایت کلید حفظ بازدیدکنندگان است. اگر ناوبری وب سایت گیج کننده باشد، بازدیدکنندگان خسته و گیج می شوند و آنچه را که نیاز دارند در جای دیگری پیدا می کنند.
۶. در سفارش طراحی وب سایت چیدمان اجزای وبسایت رعایت می شود
سلسله مراتب بصری چیدمان عناصر به ترتیب اهمیت دارد. این کار بر اساس اندازه، رنگ، تصاویر، کنتراست، تایپوگرافی، فضای خالی، بافت و سبک طراحی سایت انجام می شود. یکی از مهمترین کارکردهای سلسله مراتب بصری ایجاد یک نقطه کانونی است. این به بازدیدکنندگان نشان می دهد که مهمترین اطلاعات کجاست.
۷. بعد از سفارش طراحی وب سایت گذاشتن محتوا مشخص می شود
یک وب سایت در صورتی بهترین است که هم طراحی عالی از نظر ظاهری داشته باشد و هم عملکرد خوب و همچنین محتوای خوبی داشته باشد! استفاده از محتوای عالی با زبان جذاب می تواند بازدیدکنندگان را جذب و تحت تاثیر قرار دهد و تبدیل به مشتری کند! در طراحی سایت معمولا محتوای اولیه گذاشته می شود ولی بعد از تحویل سفارش طراحی وب سایت به مشتری تصمیم با مشتری است که می خواهد روی سئو سایت و محتوای سایتش کار کند یا خیر!
۸. سرعت سایت در سفارش طراحی وب سایت بهینه می شود
زمان بارگذاری یکی از مهمترین عوامل برای ماندن یا رفتن کاربر از سایت است. انتظار برای بارگذاری یک وب سایت باعث از دست دادن بازدیدکنندگان می شود. تقریباً نیمی از بازدیدکنندگان وب انتظار دارند که یک سایت در ۲ ثانیه یا کمتر بارگذاری شود و به طور بالقوه سایتی را که بارگذاری نشده است در عرض ۳ ثانیه ترک می کنند. بهینه سازی اندازه تصویر به بارگذاری سریعتر سایت شما کمک می کند.
۹. موبایل فرندلی بودن (Mobile Friendly) یا ریسپانسیو (Responsive) در سفارش طراحی وب سایت اهمیت دارد
بیش از نیمی از افرادی که با سایت ها سروکار دارند از تلفن یا تبلت یا دستگاه های دیگر بجز کامپیوتر خود برای مرور وب استفاده می کنند. در نتیجه ریسپانسیو بودن سایت از اهمیت زیادی برخوردار است. در اینصورت می توان سایت را در اندازه های مختلف برای انواع صفحات بخوبی به نمایش دراورد و کاربر از هر دستگاهی که وارد سایت شود بتواند بخوبی اجزای آن را خواهد دید.
۱۰. استفاده از سایت آسان باشد
بازدیدکنندگان سایت همیشه عجله دارند و میخواهند سریعا بدنبال جواب بگردند. انها دوست ندارند برای بدست آوردن اطلاعات کار کنند. تجربه کاربری (UX) نقش کلیدی در کمک به بازدیدکنندگان برای استفاده، درک و ماندن در وب سایت دارد. سایت باید هم «جستجوگران» را راضی کند – که به دنبال چیزی خاص هستند و هم «مرورگرها» – که فقط به دنبال آن هستند. به کاربران کمک کنید تا وظایف خود را با جستجوی در محل به سرعت انجام دهند. در نتیجه سفارش پروژه طراحی سایت بهتر است به این سمت پیش رود.
۱۱. برقراری کال تو اکشن (calls to action) یکی از مهترین ارتباط گیری با کاربر است
اگر سایت از بازدیدکنندگان چیزی نپرسد، مطمئناً هیچ کاری در سایت انجام نخواهند شد. در نتیجه هدف از داشتن وب سایت این است که کاربر درون سایت بعد از دیدن صفحه ای، اقدامی انجام دهد. مثلا سایتهای اطلاعاتی از بازدیدکنندگان میخواهند مقالاتی را بخوانند و به اشتراک بگذارند، شرکت را در رسانههای اجتماعی دنبال کنند، فایلی را دانلود کنند، به لیستهای پستی بپیوندند یا درباره سازمان اطلاعات بیشتری کسب کنند، در هر صفحه یک سوال بگذارند و یا با شماره ای تماس بگیرند و از همه مهمتر محصولی از سایت بخرند!
چه افراد یا کسب و کارهایی به سفارش طراحی وب سایت نیاز دارند؟
۱. اگر یک محصول برای فروش دارید حتما باید بفکر سفارش طراحی وب سایت باشید:
اگر شما مغازه یا فروشگاهی دارید و محصولی را برای فروش داشته باشید تنها کسانی از شما خرید می کنند که فقط بتوانند وارد مغازه شما شوند و این باعث می شود نتوانید مشتریانی از هر جای دنیا داشته باشید و محدوده مشتریانتان محدود می شود.
در این حالت اگر سایت داشته باشید دیگر برای مشتری فرقی نمی کند چقدر با شما فاصله فیزیکی دارد و می تواند با یک کلیک از سایت شما خرید کند. در واقع شما در نزدیک ترین فاصله با مشتری قرار می گیرید ! در جیبش (گوشی موبایل) یا در اتاقش (کامپیوتر) چی از این بهتر ؟! در کنارش گوگل و سایر موتور های جستجو هم کمک می کنند که شما را به مشتریها معرفی کنند!
راه اندازی سایت هزینه های شما را خیلی کاهش می دهد چون اگر بخواهید یک فروشگاه داشته باشید که ۲۴ ساعته فعال باشد دست کم به ۳ فروشنده نیاز دارید که در سه شیفت کار فروش را انجام دهند! قطعا هزینه اجاره یا خرید مغازه هم خیلی زیاد است! یک فروشگاه اینترنتی رو می تونید با نصف اجاره یک مغازه مدیریت و نگهداری کنید! در نتیجه حتما باید بفکر سفارش طراحی وب سایت برای کسب و کار خود بمنظور افزایش فروش و جذب کاربران بیشتر باشید.
۲. اگر به دنبال برند سازی هستید حتما باید بفکر سفارش طراحی وب سایت باشید:
افراد دیگری که باید بفکر سفارش طراحی وب سایت باشید باشند افرادی هستند که دنبال برندینگ یا برند سازی هستند بطور کلی دو نوع برند سازی وجو دارد:
- برند سازی شخصی
- برندسازی سازمانی
داشتن یک سایت در برندینگ شخصی یا برندینگ سازمانی بسیار می تواند به شما کمک کند با معرفی جامع و کامل خود در سایت و بدست آوردن رتبه خوب در گوگل به راحتی می تونید برند خودتان را به همه بشناسونید البته که مثلا با تبلیغات تلویزیونی هم می تونید این کار رو بکنید اما هزینه این کجا و اون کجا !!
۳. اگر بدنبال کسب درآمد از طریق بازاریابی محتوایی هستید بهتر است بفکر سفارش طراحی وب سایت باشید:
اگر محصول یا خدمات خاصی ندارید که از طریق سایت بفروشید یکی از راه های کسب درآمد برای شما بازاریابی محتوایی هست . اما این به چه معناست؟ شما می توانید سایت خبری یا مجله ای داشته باشید که پر ز محتواهای مفید برای کاربران است و در صورتیکه این تولید محتوا برای استفاده از خدماتتان که می توان اعم از آموزش، مشاوره، طراحی و غیره باشد و در راستای اصول سئو پیاده سازی شده باشد می توانید هم از طریق استفاده از خدماتتان توسط مشتریان کسب درامد کنید و هم از طریق گرفتن تبلیغات در سایت و راه های دیگر که در ادامه به آن می پردازیم.
۴. اگر بدنبال ارتباط با مشتریان از طریق سایت هستید حتما باید بفکر سفارش طراحی وب سایت باشید:
مشتریان هر کسبوکاری مهمترین دارایی آن هستند! در واقع مشتریان یک کسبوکار آن قدر مهم هستند که بدون وجود آنها کسبوکاری وجود ندارد. اگر کسبوکار شما فیزیکی است، احتمالاً اطلاعات زیادی از کاربران نداشته باشید. اما با استفاده از سایت، میتوانید به اطلاعات کاربری آنها دسترسی داشته باشید.
شما میتوانید به عنوان صاحب یک کسب و کار، اطلاعات کاربران خود را داشته باشید و به مناسبتهای مختلف، با آنها ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال با داشتن ایمیل کاربران میتوانید به مناسبتهای مختلف برای آنها کدهای تخفیف خود را ارسال کنید.
یا اینکه ممکن است، پزشک یا مدیر یا صاحب یک شرکت باشید. پیشنهاد میکنیم همین الان سفارش طراحی وب سایت خود را ثبت کنید و یک وب سایت داشته باشید و اطلاعاتی از خودتان در آن قرار دهید؛ مثلا مشخصات فردی، آدرس دفتر یا کلینیکتان و شماره تماس. همچنین بخشی را برای پرسش و پاسخ با کاربران و مشتریانتان را در سایت در نظر بگیرید. با این کار ارتباط شما با مشتریانتان همواره برقرار است. پیشنهاد میکنیم در بخش وبلاگ هم مطالبی مرتبط با کارتان قرار دهید.
راه درآمدزایی بعد از راه اندازی و سفارش ساخت سایت
برای اینکه بتوانید از سایت هایی که دارید کسب درامد کنید باید روشهایی را بلد باشید چون بازار کار این طراحیها روز به روز داغتر میشود.
یکی از راه های پر درآمد بعد از سفارش ساخت سایت فروش خدمات و محصولات است. شما می توانید از این طریق محصولات فیزیکی، خدمات، نسخه دیجیتال روزنامه ها، فایل، کتاب، رپورتاژ، نرم افزار و … بفروشید.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از راههای مؤثر برای کسب درآمد، استفاده از بنرهای تبلیغاتی در سراسر وبسایت است. با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در تمامی صفحات و بخشهای مختلف سایت، میتوانید فضای تبلیغاتی خود را به کسبوکارها و برندهای مختلف اجاره دهید و از این طریق درآمدزایی کنید. این روش به خصوص برای سایتهایی که بازدیدکننده زیادی دارند بسیار مفید است و میتواند منبع درآمد پایداری ایجاد کند. علاوه بر این، استفاده هوشمندانه از بنرهای تبلیغاتی باعث میشود سایت شما به یک پلتفرم تجاری و بازاریابی قوی تبدیل شود و ارزش سایت را افزایش دهد. به این ترتیب، پس از ساخت سایت نه تنها حضور آنلاین خود را تقویت کردهاید، بلکه فرصتهای جدید درآمدی نیز برای شما فراهم میشود.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از بهترین روشهای درآمدزایی، تولید محتوای هدفمند با تمرکز بر کلمات کلیدی خاص و مرتبط با حوزه فعالیت سایت است. با تولید محتوا به صورت منظم و با کیفیت، میتوانید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو مانند گوگل بهبود دهید و بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید. این کلمات کلیدی خاص که معمولاً مرتبط با نیازها و علاقهمندیهای مخاطبان هدف هستند، میتوانند باعث افزایش ترافیک سایت و در نهایت درآمدزایی شوند. همچنین، محتواهای ارزشمند و بهینه شده باعث میشوند سایت شما در نتایج جستجو بهتر دیده شود و فرصتهای تبلیغاتی، همکاری و فروش بیشتری ایجاد گردد. به این ترتیب، پس از ساخت سایت، با استفاده از تولید محتوا و استراتژیهای سئو میتوانید کسبوکار آنلاین خود را به یک منبع درآمد پایدار تبدیل کنید.
بعد از سفارش ساخت سایت، با پیادهسازی اصول سئو (SEO) و استفاده درست از تکنیکهای کیورد تارگتینگ (Keyword Targeting) میتوانید پلنهای قوی و هدفمندی برای جذب بازدیدکنندگان واقعی و مرتبط ایجاد کنید. این استراتژیها به شما کمک میکنند تا سایتتان در نتایج موتورهای جستجو رتبههای بالاتری کسب کند و ترافیک ارگانیک و هدفمند جذب کند. با افزایش بازدید و دیده شدن سایت، فرصتهای بیشتری برای درآمدزایی به وجود میآید، از جمله جذب تبلیغات، فروش محصولات و خدمات یا همکاریهای تجاری. بنابراین، بعد از ساخت سایت، تمرکز بر سئو و کیورد تارگتینگ، کلید موفقیت و تبدیل وبسایت شما به یک منبع درآمد پایدار است.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از روشهای درآمدزایی مؤثر، قرار دادن مقالات و ریپورتاژهای تبلیغاتی دیگران در وبسایت خود است. با ایجاد فضایی برای انتشار محتوای تبلیغاتی و مقالات مرتبط، میتوانید به کسبوکارها و برندهای مختلف این امکان را بدهید که پیام خود را به مخاطبان سایت شما برسانند و در ازای آن مبلغی به عنوان حق انتشار دریافت کنید. این روش به ویژه برای سایتهایی که بازدیدکننده بالایی دارند بسیار سودآور است و میتواند منبع درآمد ثابت و قابل توجهی فراهم کند. به این ترتیب، پس از ساخت سایت، با مدیریت و استفاده هوشمندانه از محتوای تبلیغاتی، فرصتهای درآمدی جدیدی برای خود ایجاد خواهید کرد.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از راههای موثر برای درآمدزایی، ارائه مشاوره تخصصی در زمینه خدماتی است که در سایت خود معرفی کردهاید. با فراهم کردن امکان مشاوره آنلاین یا حضوری، میتوانید دانش و تجربه خود را در اختیار مخاطبان قرار دهید و از این طریق درآمد کسب کنید. این روش به ویژه برای کسبوکارهایی که خدمات تخصصی مثل مشاوره حقوقی، پزشکی، مالی، آموزشی یا فنی ارائه میدهند بسیار کاربردی است. ارائه مشاوره نه تنها به جذب مشتریان جدید کمک میکند، بلکه باعث افزایش اعتماد و اعتبار برند شما نیز میشود. بنابراین، پس از ساخت سایت، با افزودن بخش مشاوره میتوانید درآمدزایی خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید و خدمات خود را به شکل حرفهایتری به بازار معرفی کنید.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از روشهای کاربردی و موثر برای جذب مشتری و درآمدزایی، استفاده از فرمهای سفارش پروژه متناسب با خدماتی است که در سایت ارائه دادهاید. با طراحی و پیادهسازی فرمهای دقیق و کاربرپسند، بازدیدکنندگان سایت به راحتی میتوانند نیازهای خود را ثبت کنند و درخواست پروژههای خود را مستقیماً به شما ارسال کنند. این امکان باعث میشود فرآیند دریافت سفارشات سازمانیافتهتر و سریعتر انجام شود و مشتریان تجربه بهتری در تعامل با کسبوکار شما داشته باشند. همچنین، فرمهای سفارش پروژه به شما کمک میکنند تا اطلاعات مهم و مورد نیاز برای شروع کار را به صورت منظم جمعآوری کنید و روند انجام پروژهها را بهبود بخشید. به این ترتیب، پس از ساخت سایت، بهرهمندی از فرمهای سفارش پروژه یکی از ابزارهای کلیدی برای توسعه کسبوکار و افزایش درآمد شما خواهد بود.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از بهترین روشهای درآمدزایی، انتشار دورههای آموزشی و امکان فروش آنها به صورت آنلاین در وبسایتتان است. با ایجاد بخش آموزش و بارگذاری محتوای آموزشی مانند ویدئوها، فایلهای PDF، وبینارها و آزمونها، میتوانید دانش و تخصص خود را در اختیار مخاطبان قرار دهید و به راحتی دورههایتان را به فروش برسانید. این روش علاوه بر افزایش درآمد، به گسترش برند شما در حوزه آموزشی کمک میکند و امکان دسترسی کاربران از هر نقطه جهان را فراهم میسازد. همچنین، با استفاده از امکاناتی مانند پرداخت آنلاین و مدیریت کاربران، فرآیند فروش دورهها ساده و حرفهای خواهد بود. بنابراین، پس از ساخت سایت، با راهاندازی بخش فروش دورههای آموزشی، میتوانید کسبوکار خود را به یک منبع درآمد پایدار و پویا تبدیل کنید.
بعد از سفارش ساخت سایت، میتوانید با بهرهگیری از بازاریابی افیلیت (Affiliate Marketing) به درآمدزایی بپردازید. در این روش، شما محصولات یا خدمات سایتهای دیگر را از طریق وبسایت خود معرفی و تبلیغ میکنید و هرگاه بازدیدکنندگان سایت شما از طریق لینکهای اختصاصی شما خریدی انجام دهند، درصدی از فروش به عنوان کمیسیون به شما تعلق میگیرد. مزیت بزرگ این مدل کسبوکار این است که همه فرایندها به صورت خودکار مدیریت میشوند؛ از ردیابی کلیکها و فروش گرفته تا پرداخت کمیسیونها. بنابراین، پس از ساخت سایت، با راهاندازی سیستم بازاریابی افیلیت میتوانید بدون نیاز به داشتن محصول یا خدمات اختصاصی، درآمد قابل توجهی کسب کنید و سایت خود را به یک منبع درآمد پایدار تبدیل نمایید.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از روشهای ساده و موثر برای درآمدزایی، نمایش تبلیغات بنری یا فروش فضای تبلیغاتی در وبسایت شما است. با قرار دادن بنرهای تبلیغاتی در بخشهای مختلف سایت، میتوانید به کسبوکارها و برندهای مختلف امکان دهید تا تبلیغات خود را در سایت شما نمایش دهند و در ازای این فضا مبلغی دریافت کنید. این روش به خصوص برای سایتهایی با ترافیک بالا بسیار سودآور است و میتواند منبع درآمدی ثابت و قابل توجهی برای شما فراهم کند. همچنین، مدیریت فضای تبلیغاتی به شما این امکان را میدهد که سایت خود را به یک پلتفرم تبلیغاتی حرفهای تبدیل کنید و ارزش وبسایتتان را افزایش دهید. به این ترتیب، پس از سفارش ساخت سایت، میتوانید با فروش فضای تبلیغاتی، درآمدزایی خود را شروع کنید و کسبوکارتان را توسعه دهید.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی از روشهای هوشمندانه برای درآمدزایی، استفاده از تبلیغات همسان (Native Ads) در سایت است. تبلیغات همسان به گونهای طراحی میشوند که با ظاهر و محتوای سایت شما هماهنگ باشند و تجربه کاربری را به هم نزنند، در نتیجه بازدیدکنندگان با رغبت بیشتری روی آنها کلیک میکنند. با عضویت در پلتفرمهای تبلیغاتی معتبر، میتوانید این نوع تبلیغات را به راحتی در وبسایت خود قرار دهید و درآمد خوبی کسب کنید. این روش برای صاحبان سایتها بسیار مقرون به صرفه و موثر است، زیرا بدون نیاز به تلاش زیاد، از طریق نمایش تبلیغات همسان درآمد پایداری ایجاد میشود. بنابراین، پس از سفارش ساخت سایت، با استفاده از تبلیغات همسان میتوانید به درآمدزایی پایدار و افزایش سودآوری سایت خود دست یابید.
بعد از سفارش ساخت سایت، یکی دیگر از روشهای موثر برای درآمدزایی، فروش محتواهای تولید شده به سایر سایتها و کسبوکارها است. اگر شما یا تیمتان محتوای باکیفیت، تخصصی و جذاب تولید کنید، میتوانید این محتواها را به سایتهای دیگر که به دنبال مطالب مناسب برای افزایش بازدید و بهبود سئو هستند، بفروشید. این کار نه تنها منبع درآمدی خوب ایجاد میکند، بلکه باعث گسترش برند و اعتبار شما در حوزه تخصصیتان نیز میشود. با داشتن یک وبسایت حرفهای و مرتب، میتوانید نمونه محتواها و خدمات خود را به نمایش بگذارید و مشتریان بالقوه را جذب کنید. بنابراین، پس از سفارش ساخت سایت، فروش محتوا به سایر سایتها یک راه عالی برای کسب درآمد و توسعه کسبوکار آنلاین شما خواهد بود.
شاید یکی از محبوبترین و بهترین راههای کسب درآمد برای هر وب سایت، انتشار مقالات رپورتاژی یا همان اسپانسری است. در این روش مقالات مد نظر کسبوکارها که با هدف معرفی خدمات و برندهایشان انجام میشود با پرداخت هزینه و در راستای برندینگ و گرفتن بک لینک در سایتهای فروشگاهی مرتبط منتشر میشود. این مدل در بهینهسازی سئو، ارتقاء وبسایت و برندینگ بسیار مورد استفاده و مورد علاقه کسبوکارهاست.
و… در کل شما با داشتن و سفارش ساخت سایت می توانید درامد خوبی از این بازار داشته باشید.
با ساخت سایت چند زبانه یا سایت دو زبانه می تواند فعالیت ها و خدمات و محصولات شما را به صورت بین المللی به دیگران نمایش دهد.
همچنین بخوانید: سایت یا اینستاگرام | سایت یا اپلیکیشن
چرا سفارش پروژه سایت خود را به خدمات طراحی سایت دیجیتالی بسپارم؟
-
اولین مزیت سفارش پروژه سایت با خدمات طراحی سایت دیجیتالی:
تیم حرفه ای و متخصص دیجیتالی به عنوان یک آژانس خدمات طراحی سایت پیشرو در زمینه طراحی وب سایت شرکتی، طراحی وب سایت فروشگاهی، طراحی وب سایت خبری، طراحی وب سایت شخصی و … ، از ابتدا تا انتهای پروژه شما را همراهی خواهد کرد و با طراحی وب سایت منحصر به فرد و متناسب با نیازهای شما با قیمت مناسب، بهترین نتیجه را در راستای هر چه بهتر دیده شدن فعالیت و برند شما به ارمغان می آورد.
-
دومین مزیت سفارش پروژه سایت با خدمات طراحی سایت دیجیتالی:
تعرفه طراحی سایت در آژانس های دیجیتال مارکتینگ یا کار با افراد فریلنسری با توجه به امکاناتی که برای سایت شما قرار می دهند متفاوت است. هزینه طراحی سایت های ما در اینجا با توجه به امکاناتی که برای وبسایت شما فراهم می کنم ارزان است. قیمت های طراحی سایت را می توانید اینجا مشاهده کنید: قیمت طراحی سایت ودپرس
-
دومین مزیت سفارش پروژه سایت با خدمات طراحی سایت دیجیتالی:
طراحی وب سایت ها دارای پشتیبانی یکساله هستند. یعنی بعد از ساخت تا یکسال هر ادیتی داشته باشید ما برای شما انجام می دهیم. بعد از یکسال مبلغی برای ادامه پشتیبانی از شما گرفته می شود.
-
سومین مزیت سفارش پروژه سایت با خدمات طراحی سایت دیجیتالی:
امکان سفارش پروژه سایت برای هر حجم از شرکت ها کوچک، بزرگ و متوسط وجود دارد.
-
چهارمین مزیت سفارش پروژه سایت با خدمات طراحی سایت دیجیتالی:
سفارش طراحی سایت شرکتی، سفارش طراحی سایت فروشگاهی، سفارش طراحی سایت خبری، سفارش طراحی سایت شخصی و… با تمامی امکانات لازم ارائه می شود و شما نیاز به گسترش وب سایت در اینده نخواهید داشت.
-
پنجمین مزیت سفارش پروژه سایت با خدمات طراحی سایت دیجیتالی:
سایت بعد از سفارش پروژه سایت در مدت زمان مشخصی به شما تحویل داده می شوند. به طور یقین می توان گفت بر روی طراحی سایت شما انرژی گذاتشه می شود و در مدت زمان توافق شده کار به شما تحویل داده می شود.
-
ششمین دلیل سفارش پروژه سایت با دیجیتالی:
نمونه کارهای طراحی سایت زیادی داریم که در قسمت نمونه کار طراحی سایت وردپرس قابل مشاهده است. می توانید انها را نگاه کنید و سپس روی ما حساب کنید: نمونه کار طراحی سایت شخصی، نمونه کار طراحی سایت شرکتی، نمونه کار طراحی سایت خبری، نمونه کار طراحی سایت فروشگاهی
-
هفتمین دلیل سفارش پروژه سایت با دیجیتالی:
یک تیم حرفه ای که می توانید به آن اعتماد کنید. شروع یک پروژه وب سایت جدید که مجری را نمی شناسید می تواند واقعاً دلهره آور باشد. از کجا می دانید که ما خوب هستیم؟ چگونه می دانید که می توانید به ما اعتماد کنید؟ از آنجایی که ما به صورت مجازی کار می کنیم، می توانیم با مردم در سراسر کشور کار کنیم و انجام می دهیم.
- هشتمین دلیل سفارش پروژه سایت با دیجیتالی:
بعد از سفارش پروژه سایت می توانید سئو سایتتان را به ما بسپارید. در اینصورت همه چیز بر اساس اصول خدمات سئو برای سایتتان پیاده سازی می شود. رتبه بندی سایت در گوگل تاثیر زیادی در جذب ورودی و دریافت کلیک کاربران دارد.
مرجع تخصصی طراحی وب سایت دیجیتالی تلاش می کند تا با تعاملاتی که با کارفرما برقرار کند، الگوها و چهار چوب ذهنی او را بشناسد. این موضوع می تواند بر روند طراحی سایت اثر بگذارد و در پایان رضایت کارفرما را به همراه داشته باشد.
-
دهمین دلیل سفارش پروژه سایت با دیجیتالی:
قبل، در حین و بعد از سفارش پروژه سایت این فرصت را دارید تا با ما با شماره طراح سایت در تعامل باشید و بتوانید نیازهایتان را به ما بگویید تا ما با توجه به نیازهای شما و تجربیات خودمان بهترین وب سایت ها را به شما ارائه کنیم. بعد از طراحی سایت، خدمات پشتیبانی سایت را می توانید به ما بسپارید.
مراحل سفارش طراحی وبسایت در خدمات طراحی سایت دیجیتالی :
برای سفارش طراحی وبسایت می توانید از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید:
- سفارش طراحی وبسایت از طریق صفحه تماس با ما
- سفارش طراحی وبسایت از طریق شماره ۰۹۳۷۵۳۳۴۸۳۳
- سفارش طراحی وبسایت از طریق اینستاگرام
- سفارش طراحی وبسایت از طریق واتساپ
- سفارش طراحی وبسایت از طریق تلگرام
- سفارش طراحی وبسایت از طریق لینکدین
- و…
برای سفارش ساخت وب سایت چند روز موردنیاز است؟
برای سفارش ساخت وبسایت حداقل ۱۵ روز موردنیاز است تا کارهای سفارش پروژه ساخت سایت به اتمام برسد. در صورتیکه سفارش سایت حرفه ای داده باشید این زمان ممکن است طولانی تر شود. خدمات طراحی سایت در رشت و طراحی سایت در گیلان سعی در ارائه با کیفیت ترین ها دارد.